Adakah Anda Inginkan Kulit Menjadi Cerah, Sehingga Ia Kelihatan Berseri, Bersih Dan Tegang  Tanpa Menggunakan Produk-Produk Yang Membahayakan Nyawa?
 
(Amaran! Apa yang Safiey bakal kongsikan di video dibawah bakal mengubah hidup anda)
 
DAPATKAN BEKALAN 30 HARI PERLASHINE® Kapsul Mutiara
1
  Adakah Anda Inginkan Kulit Menjadi Cerah, Sehingga Ia Kelihatan Berseri, Bersih Dan Tegang Tanpa Menggunakan Produk-Produk Yang Membahayakan Nyawa?
 
(Amaran! Apa yang Safiey bakal kongsikan di video dibawah bakal mengubah hidup anda)
 
DAPATKAN BEKALAN 
30 HARI PERLASHINE® Kapsul Mutiara
1
Lihat Mengapa Mereka Memilih PERLASHINE® Kapsul Mutiara!
Ada banyak lagi testimoni yang kami tidak sempat untuk muat naik ke laman web ini!
Lihat Mengapa Mereka Memilih PERLASHINE® Kapsul Mutiara!
Ada banyak lagi testimoni yang kami tidak sempat untuk muat naik ke laman web ini!
5 Keajaiban Menggunakan PERLASHINE® Kapsul Mutiara
 
Dengan hanya pengambilan satu hari sekali, kulit anda akan menjadi cerah sehingga ia kelihatan bersinar, bersih dan tegang tanpa sebarang parut dan cela..
 
Anti-Penuaan
Merangsang badan untuk menghasilkan kolagen agar kulit lebih tegang, memudarkan bintik-bintik penuaan, jeragat dan pigmentasi
 
Mencerahkan Kulit
 
Berfungsi untuk menyokong penghasilan Glutathione dalam badan dan mengawal penghasilan melanin yang berlebihan agar tona kulit menjadi lebih cerah dan putih kemerah-merahan.
 
Merawat Kulit
 
Mempunyai serbuk mutiara 100% asli dengan gred paling tinggi dan berkualiti untuk merawat kulit berjerawat, sensitif, berparut, dan radang merah.
 
Tinggi Keberkesanan
Serbuk mutiara asli yang selamat dan berkesan ini memastikan setiap inci kulit dan anggota badan dirawat dan dipelihara dengan efektif agar merasai segala keajaibannya.
 
Kesihatan Optimum
Berfungsi mengawal radikal bebas dalam badan dan menyekat zat-zat antioksidan seperti Vitamin C dan E agar tidak teroksida sekaligus meningkatkan sistem imunisasi badan.
 
5 Keajaiban Menggunakan PERLASHINE® Kapsul Mutiara
 
Dengan hanya pengambilan satu hari sekali, kulit anda akan menjadi cerah sehingga ia kelihatan bersinar, bersih dan tegang tanpa sebarang parut dan cela..
 
Anti-Penuaan
Merangsang badan untuk menghasilkan kolagen agar kulit lebih tegang, memudarkan bintik-bintik penuaan, jeragat dan pigmentasi
 
Mencerahkan Kulit
 
Berfungsi untuk menyokong penghasilan Glutathione dalam badan dan mengawal penghasilan melanin yang berlebihan agar tona kulit menjadi lebih cerah dan putih kemerah-merahan.
 
Merawat Kulit
 
Mempunyai serbuk mutiara 100% asli dengan gred paling tinggi dan berkualiti untuk merawat kulit berjerawat, sensitif, berparut, dan radang merah.
 
Tinggi Keberkesanan
Serbuk mutiara asli yang selamat dan berkesan ini memastikan setiap inci kulit dan anggota badan dirawat dan dipelihara dengan efektif agar merasai segala keajaibannya.
 
Kesihatan Optimum
Berfungsi mengawal radikal bebas dalam badan dan menyekat zat-zat antioksidan seperti Vitamin C dan E agar tidak teroksida sekaligus meningkatkan sistem imunisasi badan.
 
Perkongsian Dari Hati Ke Hati Pengguna 
PERLASHINE® Kapsul Mutiara
 
Testimoni Kulit Berkedut
1
Anda menghadapi masalah kulit kedut, kulit kering atau kelihatan lebih tua daripada umur anda?
"Saya rasa sangat happy, sebab saya dah nampak kesan" 
- Nashrah 33 tahun, Setiusaha

"Memang bangga bila ada orang komen nampak muda" 
- Najwa 35 tahun, Ejen Hartanah

"Akak sebelum ni ada masalah kering kulit dan kurang bertenaga" 
- Noraini Ismail 52 tahun, Pensyarah

Testimoni Kulit Sensitif
1
Anda ada kulit sensitif untuk menggunakan supplement atau produk kesihatan?
"Bila saya gunakan produk tempatan, ia tidak berikan kesan yang menarik" 
- Eliza 23 tahun, Guru Sekolah

"Perlashine Kapsul Mutiara works on a sensitive skin as mine, I think it will work on yours too" 
- Monica 21 tahun, Pelajar Universiti

"Sebelum ini saya mempunyai masalah alahan pada kulit dan bersin disetiap pagi" 
- Zeti Ismail 27 tahun, Ahli Perniagaan

Ingin bahagia seperti mereka?
Perkongsian Dari Hati Ke Hati Pengguna 
PERLASHINE® Kapsul Mutiara
 
Testimoni Kulit Berkedut
1
Anda menghadapi masalah kulit kedut, kulit kering atau kelihatan lebih tua daripada umur anda?
"Saya rasa sangat happy, sebab saya dah nampak kesan" 
- Nashrah 33 tahun, Setiusaha

"Memang bangga bila ada orang komen nampak muda" 
- Najwa 35 tahun, Ejen Hartanah

"Akak sebelum ni ada masalah kering kulit dan kurang bertenaga" 
- Noraini Ismail 52 tahun, Pensyarah

Testimoni Kulit Sensitif
1
Anda ada kulit sensitif untuk menggunakan supplement atau produk kesihatan?
"Bila saya gunakan produk tempatan, ia tidak berikan kesan yang menarik" 
- Eliza 23 tahun, Guru Sekolah

"Perlashine Kapsul Mutiara works on a sensitive skin as mine, I think it will work on yours too" 
- Monica 21 tahun, Pelajar Universiti

"Sebelum ini saya mempunyai masalah alahan pada kulit dan bersin disetiap pagi" 
- Zeti Ismail 27 tahun, Ahli Perniagaan

Adakah anda testimoni kami yang seterusnya?
Kandungan didalam
PERLASHINE® Kapsul Mutiara
 
PERLASHINE® Kapsul Mutiara merupakan suplemen pertama di Malaysia menggunapakai serbuk mutiara asli tanpa bahan pracampuran lain. 

Dihadirkan dengan dos 500mg serbuk Hyriopsis Cumingii (Pearl) bergred tinggi yang terbukti selamat dan berkesan bagi setiap kapsul.

PERLASHINE® Kapsul Mutiara berupaya mencerahkan kulit serta bertindak sebagai “booster” pemutihan dan pemulihan kulit.
 
DAPATKAN BEKALAN 30 HARI PERLASHINE® Kapsul Mutiara
1
Kandungan didalam
PERLASHINE® Kapsul Mutiara
 
PERLASHINE® Kapsul Mutiara merupakan suplemen pertama di Malaysia menggunapakai 100% serbuk mutiara asli tanpa bahan pracampuran lain. 

Dihadirkan dengan dos 500mg serbuk Hyriopsis Cumingii (Pearl ) bergred tinggi yang terbukti selamat dan berkesan bagi setiap kapsul.

PERLASHINE® Kapsul Mutiara berupaya mencerahkan kulit serta bertindak sebagai “booster” pemutihan dan pemulihan kulit.
 
DAPATKAN BEKALAN 30 HARI
PERLASHINE® Kapsul Mutiara
 
Sejak Awal 2017, PERLASHINE® Kapsul Mutiara Telah Kongsikan
 Rahsia Kulit Cerah, Gebu dan Awet Muda Dengan Ramai Wanita. 
 

Sekarang kita sudah tahu khasiat serbuk mutiara ini dalam diet kita setiap hari, 
dan jika anda tidak mempunyai masa, wang atau kesabaran untuk menjaga kulit muka anda dengan cara konvensional, 
PERLASHINE® Kapsul Mutiara adalah penyelesaian yang sempurna.

Kami mempunyai bekalan PERLASHINE® Kapsul Mutiara yang terhad. 
Jika anda ingin  mendapatkan kulit muka idaman anda, ambil langkah segera!
 
Sejak Awal 2017, PERLASHINE® Kapsul Mutiara Telah Kongsikan
 Rahsia Kulit Cerah, Gebu dan Awet Muda Dengan Ramai Wanita. 
 

Sekarang kita sudah tahu khasiat serbuk mutiara ini dalam diet kita setiap hari, 
dan jika anda tidak mempunyai masa, wang atau kesabaran untuk menjaga kulit muka anda dengan cara konvensional, 

PERLASHINE® Kapsul Mutiara adalah penyelesaian yang sempurna.

Kami mempunyai bekalan PERLASHINE® Kapsul Mutiara yang terhad. 

Jika anda ingin  mendapatkan kulit muka idaman anda, ambil langkah segera!
 
Disyorkan Untuk Wanita Berusia 18 - 55 Tahun
 
Jangan risau! Meskipun kapsul ini diperbuat daripada gelatin haiwan, 
PERLASHINE® Kapsul Mutiara mempunyai sijil halal dan jakim yang sah!
Ini adalah persediaan tradisional, jadi sila dapatkan nasihat doktor/ahli farmasi sebelum menggunakan Perlashine
 
Cadangan Penggunaan:
Pastikan anda minum air putih 1.5 - 2.0 liter sehari untuk mendapatkan kesan yang lebih pantas!
 
Jika Sebagai Supplemen Tambahan:
Satu kapsul sekali sehari sebelum sarapan
 
Jika Sebagai Whitening Booster:
Satu kapsul pada waktu pagi sebelum sarapan dan satu kapsul sebelum tidur
 
Jika Anda Merokok:
Empat kapsul setiap hari untuk membantu menghapuskan toksin dari hati secara efektif
 
Amaran / Awas:
Jauhi daripada kanak-kanak
 
Jangan didedahkan kepada cahaya matahari
 
Simpan produk di tempat yang sejuk dan kering dibawah suhu 30 Celcius
 
Ketika period, makan pada hari ke 4
 
Kesan PERLASHINE® Kapsul Mutiara Sangat Luar Biasa
 
Kulit putih
Effect dia cepat putih dan badan rasa lain je.. tangan saya dah mula putih. Baru makan 1 pil..ni dah makan 1 pil lagi. Seronoknya saya. Alhamdulillah terbaik lah Perlashine. Betul kata awak tu Sebiji dah melepak, 2 biji lagi lah melepak-lepak!
19
Awet muda
Assalamualaikum. Alhamdulillah. Terima kasih. Setelah hampir 4 bulan makan Perlashine, saya suka dengan perubahan saya sekarang. Hiang semua bintik-bintik hitam, kutil-kutil di muka dan jeragat. Kulit bertambah cerah. Saya cukup puas hati. Thank you Mr Safiey for making me look & feel beautiful. Good luck & all the best for your success. inShaaAllah.
19
Jerawat
Alhamdulillah. Sekarang eksen selfie tak pakai beauty face lagi da haha. Kalau nampak jerawat pun tak ada. Muka jadi shining. Rose apply Perlashine pun memang sebab jerawat, parut jerawat & tona tak sekata. Sebiji da melepak, 2 biji lagi lah melepak-lepak. Tq Safiey Ilias.
19
Adakah anda testimoni kami yang seterusnya?
Disyorkan Untuk Wanita Berusia 18 - 55 Tahun
 
Jangan risau! Meskipun kapsul daripada Perlashine ini diperbuat daripada gelatin haiwan, 

PERLASHINE® Kapsul Mutiara mempunyai sijil halal dan jakim yang sah!

Ini adalah persediaan tradisional, jadi sila dapatkan nasihat doktor/ahli farmasi sebelum menggunakan Perlashine
 
Cadangan Penggunaan:
Pastikan anda minum air putih 1.5 - 2.0 liter sehari untuk mendapatkan kesan yang lebih pantas!
 
Jika Sebagai Supplemen Tambahan:
Satu kapsul sekali sehari sebelum sarapan
 
Jika Sebagai Whitening Booster:
Satu kapsul pada waktu pagi sebelum sarapan dan satu kapsul sebelum tidur
 
Jika Anda Merokok:
Empat kapsul setiap hari untuk membantu menghapuskan toksin dari hati secara efektif
 
Amaran / Awas:
Jauhi daripada kanak-kanak
 
Jangan didedahkan kepada cahaya matahari
 
Simpan produk di tempat yang sejuk dan kering dibawah suhu 30 Celcius
 
Ketika period, makan pada hari ke 4
 
Kesan PERLASHINE® Kapsul Mutiara Sangat Luar Biasa
 
Testimoni 1
1
Kulit putih
"Effect dia cepat putih dan badan rasa lain je.. tangan saya dah mula putih. Baru makan 1 pil..ni dah makan 1 pil lagi. Seronoknya saya. Alhamdulillah terbaik lah Perlashine. Betul kata awak tu Sebiji dah melepak, 2 biji lagi lah melepak-lepak!"
19
Testimoni 2
1
Awet muda
"Assalamualaikum. Alhamdulillah. Terima kasih. Setelah hampir 4 bulan makan Perlashine, saya suka dengan perubahan saya sekarang. Hiang semua bintik-bintik hitam, kutil-kutil di muka dan jeragat. Kulit bertambah cerah. Saya cukup puas hati. Thank you Mr Safiey for making me look & feel beautiful. Good luck & all the best for your success. inShaaAllah."
19
Testimoni 3
1
Jerawat
"Alhamdulillah. Sekarang eksen selfie tak pakai beauty face lagi da haha. Kalau nampak jerawat pun tak ada. Muka jadi shining. Rose apply Perlashine pun memang sebab jerawat, parut jerawat & tona tak sekata. Sebiji da melepak, 2 biji lagi lah melepak-lepak. Tq Safiey Ilias."
19
Adakah anda testimoni kami yang seterusnya?
Masih Ragu-Ragu?
 
Jom Kita Lihat Sijil Halal & Sijil KKM Kami
PERLASHINE® Kapsul Mutiara  merupakan satu-satunya suplemen berasaskan serbuk mutiara yang mendapat penganugerahan Sijil Halal dan juga diluluskan oleh 

Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no kelulusan MAL16040026TC 

Dan Rujukan Halal
MS 2424 : 2012/1045-11/2010!  

Bagi anda yang tidak tahu, semua produk ubat-ubatan di Malaysia perlu berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) terlebih dahulu sebelum dipasarkan kepada pengguna termasuklah produk-produk yang dibuat di luar negara. 

Produk yang berdaftar wajib mempunyai nombor pendaftaran MAL (contoh MAL16040026TC) dan label Hologram Meditag pada pembungkusannya.
 
PERLASHINE® Kapsul Mutiara 500g mempunyai kedua-dua sijil KKM dan Halal
CERTIFICATE OF ANALYSIS
PERLASHINE® Kapsul Mutiara 500g telah lulus ujian makmal!

Bahan-bahan merbahaya seperti Lead, Cadmium, Arsenic, dan Mercury adalah dibawah ND (<0.01)

Ini bermaksud, PERLASHINE® Kapsul Mutiara 500mg tidak mempunyai sebarang bahan kimia langsung dan sangat selamat untuk digunakan!
Perbezaan PERLASHINE® Kapsul Mutiara dengan 
Kapsul Mutiara Jenama Lain?
Terdapat pelbagai jenis produk Kapsul Mutiara di luar sana, namun kebanyakan produk kapsul diluar sana hanya ditimbang kilo!Walaupun mereka mengatakan mereka mempunyai no KKM, akan tetapi, no KKM itu hanya kepada  kilang, bukan kepada produk! Produk seperti Kapsul Mutiara yang selamat wajib mempunyai no KKM bermula dengan MAL[No KKM].
PERLASHINE® Kapsul Mutiara
  • HARGA: RM140 - 30 Biji Kapsul
  • KKM:  MAL16040026TC
  • HALAL: MS 2424 : 2012/1045-11/2010!  
  • Ujian Makmal: Lulus tanpa bahan kimia
  • Kilang: Bertaraf GMP
Kapsul Mutiara Jenama X
  • HARGA: RM 70 - 10 Biji Kapsul
  • KKM:  Tiada 
  • HALAL: Hanya pada mulut
  • Ujian Makmal: Lagi lah tiada
  • Kilang: Jenis timbang kilo
Masih Ragu-Ragu?
 
Jom Kita Lihat Sijil Halal & Sijil KKM Kami
PERLASHINE® Kapsul Mutiara  merupakan satu-satunya suplemen berasaskan serbuk mutiara yang mendapat penganugerahan Sijil Halal dan juga diluluskan oleh 

Kementerian Kesihatan Malaysia dengan no kelulusan MAL16040026TC 

Dan Rujukan Halal
MS 2424 : 2012/1045-11/2010!  

Bagi anda yang tidak tahu, semua produk ubat-ubatan di Malaysia perlu berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) terlebih dahulu sebelum dipasarkan kepada pengguna termasuklah produk-produk yang dibuat di luar negara. 

Produk yang berdaftar wajib mempunyai nombor pendaftaran MAL (contoh MAL16040026TC) dan label Hologram Meditag pada pembungkusannya.

PERLASHINE® Kapsul Mutiara 500g mempunyai kedua-dua ini.
 
CERTIFICATE OF ANALYSIS
PERLASHINE® Kapsul Mutiara 500g telah lulus ujian makmal!

Bahan-bahan merbahaya seperti Lead, Cadmium, Arsenic, dan Mercury adalah dibawah ND (<0.01)

Ini bermaksud, PERLASHINE® Kapsul Mutiara 500mg tidak mempunyai sebarang bahan kimia langsung dan sangat selamat untuk digunakan!
Perbezaan PERLASHINE® Kapsul Mutiara dengan 
Kapsul Mutiara Jenama Lain?
Terdapat pelbagai jenis produk Kapsul Mutiara di luar sana, namun kebanyakan produk kapsul diluar sana hanya ditimbang kilo!

Walaupun mereka mengatakan mereka mempunyai no KKM, akan tetapi, no KKM itu hanya kepada  kilang, bukan kepada produk! 

Produk seperti Kapsul Mutiara yang selamat wajib mempunyai no KKM bermula dengan MAL[No KKM].
PERLASHINE® Kapsul Mutiara
  • HARGA: RM140 - 30 Biji Kapsul
  • KKM:  MAL16040026TC
  • HALAL: MS 2424 : 2012/1045-11/2010! 
  • Ujian Makmal: Lulus tanpa bahan kimia
  • Kilang: Bertaraf GMP
Kapsul Mutiara Jenama X
  • HARGA: RM 70 - 10 Biji Kapsul
  • KKM:  Tiada 
  • HALAL: Hanya pada mulut
  • Ujian Makmal: Lagi lah tiada
  • Kilang: Jenis timbang kilo
Jom kita tengok lagi apa kata pengguna selepas mengamalkan PERLASHINE® Kapsul Mutiara
 
Kesan awal dilihat selepas hari ke-4..
Kulit muka makin lembut & lembap..
White head tiba-tiba hilang..
Muka saya sebelum ni berminyak..
Boleh terus buang lotion..
Adakah anda ingin bahagia seperti mereka? Tiada lagi masalah kulit yang melampau?
Jom kita tengok apa kata pengguna selepas mengamalkan PERLASHINE® Kapsul Mutiara
Kesan awal dilihat selepas hari ke-4..
Kulit muka makin lembut & lembap..
White head tiba-tiba hilang..
Muka saya sebelum ni berminyak..
Boleh terus buang lotion..
Adakah anda ingin bahagia seperti mereka? Tiada lagi masalah kulit yang melampau?
  Bersedia Untuk Mengubah Hidup Anda 
Dengan Sekotak PERLASHINE® Kapsul Mutiara Ini?
 
DAPATKAN BEKALAN 30 HARI PERLASHINE® Kapsul Mutiara
1
  Adakah Anda Sedia Untuk Mengubah Hidup Anda 
Dengan Sekotak PERLASHINE® Kapsul Mutiara Ini?
 
DAPATKAN BEKALAN 30 HARI PERLASHINE® Kapsul Mutiara
1
Bagaimana Cara Membuat Pembayaran?
 
Kami menyediakan tiga pilihan untuk anda membuat pembayaran. 
Baca dengan teliti kelebihan setiap satu.
 
Kad Kredit/Debit
Kami menerima pembayaran daripada Kad Kredit/Debit Mastercard & Visa. Tidak kira dari dalam  luar negara.
  •  Platform: SenangPay
  • Tahap keselamatan: Sangat Tinggi
  • Kelebihan: Anda akan mendapat akses ke Program 30 Hari #LelakiCantik
Perbankan Internet
Kami menerima pembayaran menggunakan perbankan internet  daripada CimbClick, Maybank2u dll
  •  Platform: Billplz
  • Tahap keselamatan: Sangat Tinggi
  • Kelebihan: Anda akan mendapat akses ke Program 30 Hari #LelakiCantik
Cash Deposit Machine
Hanya untuk anda yang tidak mempunyai dua pilihan pertama. Anda perlu membuat pembayaran di ATM.
  •  Platform: ATM/CDM
  • Tahap keselamatan: Sangat Rendah
  •   Keburukan: Anda tidak akan mendapat akses ke Program 30 Hari #LelakiCantik
Jika anda rasa anda tidak mempunyai perbankam internet namun masih ingin mendapatkan bonus Program 30 Hari #LelakiCantik, anda boleh menggunakan Kad Debit anda.

 Hanya perlu memasukkan no kad dan juga kod cvc di bahagian belakang kad. 

Website kami dilindungi dengan teknologi secure SSL
 
Bagaimana Cara Membuat Pembayaran?
 
Kami menyediakan tiga pilihan untuk anda membuat pembayaran. 
Baca dengan teliti kelebihan setiap satu.
 
Kad Kredit/Debit
Kami menerima pembayaran daripada Kad Kredit/Debit Mastercard & Visa. Tidak kira dari dalam  luar negara.
  •  Platform: SenangPay
  • Tahap keselamatan: Sangat Tinggi
  • Kelebihan: Anda akan mendapat akses ke Program 30 Hari #LelakiCantik
Perbankan Internet
Kami menerima pembayaran menggunakan perbankan internet  daripada CimbClick, Maybank2u dll
  •  Platform: Billplz
  • Tahap keselamatan: Sangat Tinggi
  • Kelebihan: Anda akan mendapat akses ke Program 30 Hari #LelakiCantik
Cash Deposit Machine
Hanya untuk anda yang tidak mempunyai dua pilihan pertama. Anda perlu membuat pembayaran di ATM.
  •  Platform: ATM
  • Tahap keselamatan: Sangat Rendah
  •   Keburukan: Anda tidak akan mendapat akses ke Program 30 Hari #LelakiCantik
Jika anda rasa anda tidak mempunyai perbankam internet namun masih ingin mendapatkan bonus Program 30 Hari #LelakiCantik, anda boleh menggunakan Kad Debit anda. Hanya perlu memasukkan no kad dan juga kod cvc di bahagian belakang kad. 
Website kami dilindungi dengan teknologi secure SSL
 
Soalan-Soalan Lazim
 
Lihat koleksi soalan-soalan yang sering di ajukan kepada kami
Adakah Perlashine Kapsul Mutiara hanya mencerahkan kulit muka saya ?

Tidak. Ia mencerahkan keseluruhan kulit wajah dan badan 
 
Apakah kesan sampingan yang berlaku jika saya berhenti mengambil Perlashine Kapsul Mutiara?

Tiada apa-apa kesan sampingan jika anda berhenti mengambil Perlashine Kapsul Mutiara
 
Dari manakah Perlashine Kapsul Mutiara dihasilkan?

Ia adalah buatan Bumiputra Malaysia tetapi sumber bahan, teknologi dan formula penciptaan adalah dari Jepun, USA dan Eropah. Pemprosesan dilakukan di Malaysia. 
 
Adakah saya perlu memakai krim pelindung matahari (sunblock) dan set penjagaan wajah (skincare) semasa mengamalkan Perlashine Kapsul Mutiara??

Perlu. Krim pelindung matahari menghalang cahaya matahari merosakkan kulit daripada luar. Perlashine Kapsul Mutiara adalah penjagaan dalaman. Untuk set penjagaan wajah, pilih set penjagaan wajah yang bersifat hidrasi (lembap) kerana cuaca di Malaysia adalah panas. Ia menyebabkan kulit kehilangan kelembapan yang diperlukan dan menjadi dehidrasi. 
 
Adakah Perlashine Kapsul Mutiara mampu menghilangkan pigmentasi (jeragat), bintik hitam dan kedutan? Berapa lama masa yang diperlukan?

Semestinya! Berikan masa 2-6 bulan untuk Perlashine Kapsul Mutiara membantu anda menyelesaikan masalah secara selamat! Masalah pigmentasi (jeragat) dan bintik hitam yang telah bertahun dihidapi oleh anda memerlukan masa untuk hilang secara sepenuhnya. Masakan ia hilang dalam tempoh sekelip mata? 
 
Bolehkah saya mengambil suplemen berasaskan Vitamin C dan Kolagen bersama Perlashine Kapsul Mutiara? Berapakah jarak masa yang diperlukan?

Boleh. Namun Perlashine Kapsul Mutiara adalah telah cukup untuk mendapatkan kulit yang cantik! Anda boleh mengambil ia sekaligus bersama produk kulit yang lain. 
 
Berapakah lama masa yang diambil untuk saya mengamalkan Perlashine Kapsul Mutiara untuk kesan paling superb?

Anda akan mula berpuas hati dengan perubahan kulit anda seawal 1-3 bulan, bagaimanapun, seeloknya amalkan selama 6 bulan. Kemudian, anda boleh menjarakkan tempoh hari pengambilan kepada selang sehari. ATAU, berhenti selama 1-2 bulan untuk waktu rehat dan mulakan balik pengambilan bila anda rasa perlu.  
 
Bolehkah Diambil oleh ibu mengandung?

Boleh. Tetapi hanya untuk kandungan berusia 4 bulan dan ke atas. Dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu adalah lebih baik.
 
Bagaimana pula dengan ibu menyusu?

Boleh diambil oleh ibu menyusu dengan syarat banyakkan minum air putih. Sebaik-baiknya anak telah berusia 2 bulan dan ke atas. Dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu adalah lebih baik.
 
Bolehkah diambil oleh ibu baru bersalin?

Disyorkan untuk para ibu menunggu sehingga habis berpantang barulah mengambil suplemen ini.
 
Bolehkah penghidap sakit jantung, darah tinggi, dan kencing manis mengambil supplement ini?

Boleh. Namun harus berbincang dengan doktor anda terlebih dahulu.
 
Jika datang haid? Masih boleh ambil supplemen ini?

Pada hari ke 4 haid (period), sudah boleh meneruskan pengambilan suplemen ini.
 
Pantang larang ketika mengambil supplemen ini?

Tiada. Boleh diambil bersama kopi, kafein dan juga teh. Cuma dijarakkan waktu pengambilan 2 jam sebelum atau selepas.
 
Boleh siambil serentak dengan supplement lain?

Boleh diambil serentak dengan suplemen lain tetapi hanya suplemen yang mempunyai kelulusan KKM dan mempunyai no MAL. Untuk ubatan pula, disyorkan menjarakkan tempoh pengambilan 30 minit sebelum/selepas.
 
 Bolehkah diambil serentak dengan jamu?

Boleh, tiada masalah langsung.
 
 Kapsul in menggunakan sarung jenis bovine daripada gelatin lembu, adakah ia halal? Adakah ia disembelih?

Jangan risau, Perlashine® Kapsul Mutiara adalah disahkan Halal oleh Jakim. Rujukan : JAKIM/(S)/(22.0)/492/2/1045-11/2010
 
 Jika saya terlupa untuk mengambil sebelum makan, bilakah masa sesuai untuk mengambil supplemen ini semula?

2 jam selepas makan
 
Berapakah lama masa diambil untuk saya menerima barang yang telah saya bayar dan pesan?

Kebiasaannya 1-5 hari bekerja diperlukan bergantung kepada stok semasa. Ini kerana Perlashine Kapsul Mutiara adalah HOT SALES dan boleh habis dalam tempoh yang singkat. Pastikan anda beli secepatnya!   
 
Bilakah waktu penghantaran Perlashine yang saya telah pesan?

Penghantaran bermula jam 8 pagi - 5 petang. Bagaimanapun kami tidak boleh memberitahu waktu yang tepat kerana penghantaran dilakukan oleh posmen. 
 
Soalan-Soalan Lazim
 
Lihat koleksi soalan-soalan yang sering di ajukan kepada kami
Adakah Perlashine Kapsul Mutiara hanya mencerahkan kulit muka saya ?

Tidak. Ia mencerahkan keseluruhan kulit wajah dan badan 
 
Apakah kesan sampingan yang berlaku jika saya berhenti mengambil Perlashine Kapsul Mutiara?

Tiada apa-apa kesan sampingan jika anda berhenti mengambil Perlashine Kapsul Mutiara
 
Dari manakah Perlashine Kapsul Mutiara dihasilkan?

Ia adalah buatan Bumiputra Malaysia tetapi sumber bahan, teknologi dan formula penciptaan adalah dari Jepun, USA dan Eropah. Pemprosesan dilakukan di Malaysia. 
 
Adakah saya perlu memakai krim pelindung matahari (sunblock) dan set penjagaan wajah (skincare) semasa mengamalkan Perlashine Kapsul Mutiara??

Perlu. Krim pelindung matahari menghalang cahaya matahari merosakkan kulit daripada luar. Perlashine Kapsul Mutiara adalah penjagaan dalaman. Untuk set penjagaan wajah, pilih set penjagaan wajah yang bersifat hidrasi (lembap) kerana cuaca di Malaysia adalah panas. Ia menyebabkan kulit kehilangan kelembapan yang diperlukan dan menjadi dehidrasi. 
 
Adakah Perlashine Kapsul Mutiara mampu menghilangkan pigmentasi (jeragat), bintik hitam dan kedutan? Berapa lama masa yang diperlukan?

Semestinya! Berikan masa 2-6 bulan untuk Perlashine Kapsul Mutiara membantu anda menyelesaikan masalah secara selamat! Masalah pigmentasi (jeragat) dan bintik hitam yang telah bertahun dihidapi oleh anda memerlukan masa untuk hilang secara sepenuhnya. Masakan ia hilang dalam tempoh sekelip mata? 
 
Bolehkah saya mengambil suplemen berasaskan Vitamin C dan Kolagen bersama Perlashine Kapsul Mutiara? Berapakah jarak masa yang diperlukan?

Boleh. Namun Perlashine Kapsul Mutiara adalah telah cukup untuk mendapatkan kulit yang cantik! Anda boleh mengambil ia sekaligus bersama produk kulit yang lain. 
 
Berapakah lama masa yang diambil untuk saya mengamalkan Perlashine Kapsul Mutiara untuk kesan paling superb?

Anda akan mula berpuas hati dengan perubahan kulit anda seawal 1-3 bulan, bagaimanapun, seeloknya amalkan selama 6 bulan. Kemudian, anda boleh menjarakkan tempoh hari pengambilan kepada selang sehari. ATAU, berhenti selama 1-2 bulan untuk waktu rehat dan mulakan balik pengambilan bila anda rasa perlu.  
 
Bolehkah Diambil oleh ibu mengandung?

Boleh. Tetapi hanya untuk kandungan berusia 4 bulan dan ke atas. Dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu adalah lebih baik.
 
Bagaimana pula dengan ibu menyusu?

Boleh diambil oleh ibu menyusu dengan syarat banyakkan minum air putih. Sebaik-baiknya anak telah berusia 2 bulan dan ke atas. Dapatkan nasihat doktor terlebih dahulu adalah lebih baik.
 
Bolehkah diambil oleh ibu baru bersalin?

Disyorkan untuk para ibu menunggu sehingga habis berpantang barulah mengambil suplemen ini.
 
Bolehkah penghidap sakit jantung, darah tinggi, dan kencing manis mengambil supplement ini?

Boleh. Namun harus berbincang dengan doktor anda terlebih dahulu.
 
Jika datang haid? Masih boleh ambil supplemen ini?

Pada hari ke 4 haid (period), sudah boleh meneruskan pengambilan suplemen ini.
 
Pantang larang ketika mengambil supplemen ini?

Tiada. Boleh diambil bersama kopi, kafein dan juga teh. Cuma dijarakkan waktu pengambilan 2 jam sebelum atau selepas.
 
Boleh siambil serentak dengan supplement lain?

Boleh diambil serentak dengan suplemen lain tetapi hanya suplemen yang mempunyai kelulusan KKM dan mempunyai no MAL. Untuk ubatan pula, disyorkan menjarakkan tempoh pengambilan 30 minit sebelum/selepas.
 
 Bolehkah diambil serentak dengan jamu?

Boleh, tiada masalah langsung.
 
 Kapsul in menggunakan sarung jenis bovine daripada gelatin lembu, adakah ia halal? Adakah ia disembelih?

Jangan risau, Perlashine® Kapsul Mutiara adalah disahkan Halal oleh Jakim. Rujukan : JAKIM/(S)/(22.0)/492/2/1045-11/2010
 
 Jika saya terlupa untuk mengambil sebelum makan, bilakah masa sesuai untuk mengambil supplemen ini semula?

2 jam selepas makan
 
Berapakah lama masa diambil untuk saya menerima barang yang telah saya bayar dan pesan?

Kebiasaannya 1-5 hari bekerja diperlukan bergantung kepada stok semasa. Ini kerana Perlashine Kapsul Mutiara adalah HOT SALES dan boleh habis dalam tempoh yang singkat. Pastikan anda beli secepatnya!   
 
Bilakah waktu penghantaran Perlashine yang saya telah pesan?

Penghantaran bermula jam 8 pagi - 5 petang. Bagaimanapun kami tidak boleh memberitahu waktu yang tepat kerana penghantaran dilakukan oleh posmen. 
 
SPECIAL OFFER HANYA UNTUK ANDA! 
Dapatkan Sabun Mutiara 50g Bernilai RM 40 Secara Percuma Dengan Setiap Pembelian Sekotak PERLASHINE® Kapsul Mutiara
TETAPI, Kami hanya sediakan 35 Unit Sabun Percuma Setiap Hari! 
Jika anda lambat order, anda mungkin tidak akan dapat sabun ini secara percuma!
Kelebihan Sabun Mutiara?
Dirumuskan daripada ekstrak serbuk mutiara asli dan Alpha Arbutin, berupaya menghilangkan masalah jeragat, merawat masalah jerawat, memudarkan parut serta sangat berkesan membersihkan kulit.

Disamping mengurangkan minyak di wajah, ia juga berupaya mencerahkan kulit. Boleh digunakan di wajah dan badan.
NO KKM: NOT160802081K

 Gabungan penggunaan PERLASHINE® dan Sabun Mutiara pasti membuatkan muka anda berlepak-lepak dengan lebih cepat!
Jika beli satu unit PERLASHINE®
FREE satu unit Sabun Mutiara bernilai RM 40
Jika beli dua unit PERLASHINE®, 
FREE dua unit Sabun Mutiara bernilai RM 80
Jika beli tiga unit PERLASHINE®, 
FREE tiga unit Sabun Mutiara bernilai RM 120
Ingat, Hanya 35 Orang Sahaja Yang Akan Dapat Percuma! 
Jangan komplen jika bungkusan sampai anda lihat tiada sabun, Siapa suruh lambat order..
TUNGGU! Ada Lagi Benda Best Nak Bagi Percuma!
BONUS TAMBAHAN BERNILAI RM 297
 
Untuk setiap pembelian PERLASHINE® Kapsul Mutiara, anda juga akan mendapat akses kepada
  • Hari 1: Cara makan Perlashine Kapsul Mutiara
  •  Hari 2: Cara untuk dapatkan kesan cepat
  • Hari 3: Jadikan Perlashine sebagai masker
  •  Hari 4: Tips supaya kulit sentiasa lembap
  •  Hari 5: Melindungi diri daripada matahari
  •  Hari 6: Tips untuk pakai krim muka dengan betul
  •  Hari 7: Mengapa kena kurangkan kabohidrat
  •  Hari 8:  Menghilangkan masalah parut
  •  Hari 9:  Masalah kulit kering dan kombinasi 
  •  Hari 10: Borak tentang masalah jerawat
  •  Hari 11: Bagaimana menanangi jerawat
  •  Hari 12: Bila kita harus amalkan kolagen 
  •  Hari 13: Tips menjaga wajah ketika tidur
  •  Hari 14: Penting gantikan sarung bantal
  •  Hari 15: Kepentingan tidur untuk kekal cantik
  • Hari 16: Memilih jenis pencuci muka yang betul
  • Hari 17: Cara mencuci wajah dengan betul
  • Hari 18: Tips memakai makeup
  •  Hari 19: Tips memilih alatan makeup
  •  Hari 20: Tips mencuci makeup dengan betul
  •  Hari 21: Apa itu peresapan moisturizer 
  •  Hari 22: Ingin tips kurus daripada Safiey
  •  Hari 23: Bagaimana tampil cantik luar dan dalam
  •  Hari 24: Bagaimana membina keyakinan diri
  •  Hari 25: Yakin bercakap dengan orang ramai
  •  Hari 26: Membina kredibiliti jika berniaga
  •  Hari 27:  Tips bagaiamna Safiey uruskan kewangan
  •  Hari 28: Penting gantikan sarung bantal
  •  Hari 29: Bagaimana menanangi emosi & stress
  •  Hari 30: Ingin menjemput rezeki dalam berniaga
SPECIAL OFFER HANYA UNTUK ANDA! 
Dapatkan Sabun Mutiara 50g Bernilai RM 40 Secara Percuma Dengan Setiap Pembelian Sekotak PERLASHINE® Kapsul Mutiara
TETAPI, Kami hanya sediakan 35 Unit Sabun Percuma Setiap Hari! 

Jika anda lambat order, anda mungkin tidak akan dapat sabun ini secara percuma!
Kelebihan Sabun Mutiara?
Dirumuskan daripada ekstrak serbuk mutiara asli dan Alpha Arbutin, berupaya menghilangkan masalah jeragat, merawat masalah jerawat, memudarkan parut serta sangat berkesan membersihkan kulit.

Disamping mengurangkan minyak di wajah, ia juga berupaya mencerahkan kulit. Boleh digunakan di wajah dan badan.

NO KKM: NOT160802081K

 Gabungan penggunaan PERLASHINE® dan Sabun Mutiara pasti membuatkan muka anda berlepak-lepak dengan lebih cepat!
Jika beli satu unit PERLASHINE®
FREE satu unit Sabun Mutiara bernilai RM 40
Jika beli dua unit PERLASHINE®, 
FREE dua unit Sabun Mutiara bernilai RM 80
Jika beli tiga unit PERLASHINE®, 
FREE tiga unit Sabun Mutiara bernilai RM 120
Ingat, Hanya 35 Orang Sahaja Yang Akan Dapat Percuma! 

Jangan komplen jika bungkusan sampai anda lihat tiada sabun, Siapa suruh lambat order..
BONUS TAMBAHAN BERNILAI RM 297
 
Untuk setiap pembelian PERLASHINE® Kapsul Mutiara, anda akan mendapat akses kepada
Dimana selepas pembelian, anda akan mendapat 30 video ekslusif setiap hari daripada Safiey untuk membantu anda menjadi lebih cantik dan berkeyakinan.
 
  • Hari 1: Cara makan Perlashine Kapsul Mutiara
  •  Hari 2: Cara untuk dapatkan kesan cepat
  • Hari 3: Jadikan Perlashine sebagai masker
  •  Hari 4: Tips supaya kulit sentiasa lembap
  •  Hari 5: Melindungi diri daripada matahari
  •  Hari 6: Tips untuk pakai krim muka dengan betul
  •  Hari 7: Mengapa kena kurangkan kabohidrat
  •  Hari 8:  Menghilangkan masalah parut
  •  Hari 9:  Masalah kulit kering dan kombinasi 
  •  Hari 10: Borak tentang masalah jerawat
  •  Hari 11: Bagaimana menanangi jerawat
  •  Hari 12: Bila kita harus amalkan kolagen 
  •  Hari 13: Tips menjaga wajah ketika tidur
  •  Hari 14: Penting gantikan sarung bantal
  •  Hari 15: Kepentingan tidur untuk kekal cantik
  • Hari 16: Memilih jenis pencuci muka yang betul
  • Hari 17: Cara mencuci wajah dengan betul
  • Hari 18: Tips memakai makeup
  •  Hari 19: Tips memilih alatan makeup
  •  Hari 20: Tips mencuci makeup dengan betul
  •  Hari 21: Apa itu peresapan moisturizer 
  •  Hari 22: Ingin tips kurus daripada Safiey
  •  Hari 23: Bagaimana tampil cantik luar dan dalam
  •  Hari 24: Bagaimana membina keyakinan diri
  •  Hari 25: Yakin bercakap dengan orang ramai
  •  Hari 26: Membina kredibiliti jika berniaga
  •  Hari 27:  Tips bagaiamna Safiey uruskan kewangan
  •  Hari 28: Penting gantikan sarung bantal
  •  Hari 29: Bagaimana menanangi emosi & stress
  •  Hari 30: Ingin menjemput rezeki dalam berniaga
Cepat Sebelum Anda Terlepas Bonus-Bonus Percuma Ini!
 
(Hubungi Customer Service kami di LIVE chat dibawah jika anda menghadapi sebarang masalah)
Bekalan 30 Hari
+ FREE 1 Unit Sabun Mutiara (RM 40)
+ FREE Program Lelaki Cantik (RM 297)
(RM 140 Sekotak)
RM 120
Tidak termasuk penghantaran
Paling Popular
Bekalan 60 Hari
+ FREE 2 Unit Sabun Mutiara (RM 80)
+ FREE Program Lelaki Cantik (RM 297)
(RM 280 Dua Kotak)
RM 230
Tidak termasuk penghantaran
Bekalan 90 Hari
+ FREE 3 Unit Sabun Mutiara (RM 120)
+ FREE Program Lelaki Cantik (RM 297)
(RM 420 Tiga Kotak)
RM 330
Tidak termasuk penghantaran
Tidak Boleh Membayar Secara Online?
3
PERINGATAN: 
Pembelian secara Cash Deposit Machine (CDM) akan menyebabkan  anda tidak akan mendapat akses kepada  Program 30 hari #LelakiCantik bernilai RM 297
 
Cepat Sebelum Anda Terlepas Bonus-Bonus Percuma Ini!
 
(Hubungi Customer Service kami di LIVE chat dibawah jika anda menghadapi sebarang masalah)
Bekalan 30 Hari
+ FREE 1 Unit Sabun Mutiara (RM 40)
+ FREE Program Lelaki Cantik (RM 297)
(RM 140 Sekotak)
RM 120
Tidak termasuk penghantaran
Paling Popular
Bekalan 60 Hari
+ FREE 2 Unit Sabun Mutiara (RM 80)
+ FREE Program Lelaki Cantik (RM 297)
(RM 280 Dua Kotak)
RM 230
Tidak termasuk penghantaran
Bekalan 90 Hari
+ FREE 3 Unit Sabun Mutiara (RM 120)
+ FREE Program Lelaki Cantik (RM 297)
(RM 420 Tiga Kotak)
RM 330
Tidak termasuk penghantaran
Tidak Boleh 
Membayar Secara Online?
3
PERINGATAN: 
Pembelian secara Cash Deposit Machine (CDM) akan menyebabkan  anda tidak akan mendapat akses kepada  Program 30 hari #LelakiCantik bernilai RM 297
 
Kenali Founder PERLASHINE®
 
Saya mengeluarkan PERLASHINE® Kapsul Mutiara ini demi memastikan setiap golongan wanita merasai kehebatan serbuk mutiara. Saya memandang kepada lambakan produk kapsul mutiara yg tidak berdaftar dengan KKM. Maka, sewajarnya saya menyelamatkan keadaan ini dengan penghasilkan kapsul mutiara yg mempunyai kelulusan MAL dan Halal Jakim.

Adakah hidup anda akan berubah selepas ini? Yang menariknya ialah, PERLASHINE® Kapsul Mutiara ini lebih cepat dan mudah digunakan!
 
Diformulasikan oleh Safiey Ilias, Pengasas PERLASHINE® Kapsul Mutiara
 

PENAFIAN: Kenyataan-kenyataan ini belum dilihat oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Walaupun produk PERLASHINE® Kapsul Mutiara ini mempunyai Sijil KKM & Sijil Halal, namun ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Testimoni didapati di PerlashineOfficial.com dan / atau dari DSI Empire Sdn Bhd adalah keputusan yang tidak disahkan yang telah dikemukakan kepada kami oleh pengguna PERLSHINE® Kapsul Mutiara, dan mungkin tidak menggambarkan pengalaman pembeli-pembeli secara keseluruhan dan ia tidak bertujuan untuk mewakili atau menjamin bahawa sesiapa sahaja akan mencapai keputusan yang sama atau serupa.
Polisi Pemulangan Produk

Jaminan Perlashine Kapsul Mutiara: Perlashine berusaha untuk memastikan anda benar-benar berpuas hati dan itulah sebabnya kami menawarkan jaminan pulangan wang dalam tmepoh 30 hari. Jika pada bila-bila masa anda membuat keputusan bahawa Perlashine tidak berkesan langsung, ingatlah bahawa anda dilindungi oleh standard 100% jaminan pemulangan wang.

Hanya hantarkan botol kosong dan kami akan membayar balik jumlah wang ringgit yang digunakan kepada anda, tanpa ada soalan yang ditanya. Jika selepas 30 hari penggunaan, anda tidak berpuas hati dan ingin bayaran balik, inilah yang anda perlu dilakukan:

1) Hubungi pasukan Perlashine di talian +6013-235 8717  atau emel ke [email protected] pada hari Isnin hingga Jumaat antara jam 9:00 pagi dan 5:00 petang. Kami dengan senang hati akan menyediakan anda dengan alamat kami supaya tidak membuang masa dan tenaga anda. Ini adalah satu proses yang mudah dan telus.

2) Pulangkan botol kosong, invois Perlashine Kapsul Mutiara yang diterima dan nombor pengesahan yang telah diberikan kepada anda.

3) Ia adalah tanggungjawab anda untuk membayar bayaran pos kembali dan kami mengesyorkan anda memberikan nombor pengesanan bertujuan sebagai pengesahan. Nota: Kami mesti menerima botol dalam masa 60 hari dari tarikh pembelian asal untuk bayaran balik yang sah.

4) Kami akan membayar balik keseluruhan pesanan anda, namun tidak termasuk kos penghantaran, dan semua botol yang dibeli berjaya dikembalikan.

5) Kami tidak membenarkan jualan semula produk Perlashine jadi botol kosong akan dikembalikan hanya selepas masa yang mencukupi untuk pelanggan menggunakan Perlashine seperti yang diarahkan.

Garis panduan ini diwujudkan untuk memastikan anda berpuas hati dan pada masa yang sama memastikan kami dapat menyediakan produk yang berkualiti kepada pelangganuntuk hari yang akan datang. Wang anda tidak akan dikembalikansekiranya anda tidak mematuhi syarat yang diberikan.

Selepas mematuhi terma dan syarat di atas, sila berikan masa yang mencukupi untuk penghantaran, kawalan kualiti, dan komunikasi dengan syarikat kad kredit atau bank-bank yang anda gunakan.
 
© 2017 Perlashine Official. All Rights Reserved. 
DSI Empire Sdn Bhd